שרות לקוחות ותמיכה
  • עושים הכל כדי להעניק לך חווית שירות נעימה

ב"מגה לאן" רואים אותך במרכז, כשלנגד עיננו שירות אמין, אדיב ומקצועי.

לרשותך מספר אפיקי שירות המאפשרים לך לפנות אלינו בכל נושא.

 

בכל שאלה או בקשה יש לפנות לשירות הלקוחות בדואר האלקטרוני: mega@leaan.co.il
 

שירות הלקוחות פועל בימים:
    • א'-ה': 09:00 - 18:00
    • ו': 09:00 - 13:00

בכל פנייה הנעשית באמצעות הדואר האלקטרוני הנכם מתבקשים לרשום את הפרטים הבאים: 
שמכם המלא, ת"ז, מספר הזמנה, פרטי איש קשר לחזרה וסיבת הפניה.

ביטול כרטיסים ושוברים:

*ניתן לבטל באופן עצמאי דרך הזמנות וביטולים בהתאם למדיניות הביטולים.
*בהתאם למדיניות הביטולים ותקנון האתר.