שרות לקוחות ותמיכה
  • עושים הכל כדי להעניק לך חווית שירות נעימה

אנו ב"מגה לאן" רואים אותך במרכז, כשלנגד עיננו שירות אמין, אדיב ומקצועי.

לרשותך מספר אפיקי שירות המאפשרים לך לפנות אלינו בכל נושא.

אנו ב"מגהלאן" עושים הכל כדי להעניק לך חווית שירות נעימה.
 

בכל שאלה או בקשה יש לפנות לשירות הלקוחות בדואר האלקטרוני: mega@leaan.co.il או באמצעות וואטס-אפ במספר 054-2200462
 

שירות הלקוחות פועל בימים:
    • א'-ה': 09:00 - 18:00
    • ו': 09:00 - 13:00

בכל פנייה הנעשית באמצעות הדואר האלקטרוני הנכם מתבקשים לרשום את הפרטים הבאים: 
שמכם המלא, ת"ז, מספר הזמנה, פרטי איש קשר לחזרה וסיבת הפניה.

 תמיכה בנושא ביטול כרטיסים ושוברים*:


אנו צריכים לתעד כל בקשה/שאלה בנושא ביטול כרטיסים ושוברים.
לכן, אנו מבקשים כי בקשות בנושא זה יעשו דרך המייל בלבד בכתובת mega@leaan.co.il.

נא שימו לב כי רשמתם את שמכם המלא, ת"ז, מספר ההזמנה ואת סיבת הביטול.

*ביטולי כרטיסים ושוברים בהתאם למדיניות הביטולים המופיעה בתקנון האתר
*ניתן לבטל באופן עצמאי דרך הזמנות וביטולים בהתאם למדיניות הביטולים.