אבטחת האתר
  • אבטחת המידע והרכישה באתר

באתר המועדון, אנו דואגים לכך שחוויית הרכישה שלכם תהיה נוחה, בטוחה ומאובטחת.

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול האבטחה העולמי SSL, המאושר לשימוש על ידי חברת Thawte, ספק עולמי מוביל בתחום האבטחה. פרוטוקול SSL מבטיח שהמידע המועבר בעת ביצוע רכישות או כל פעולה אחרת המערבת מידע אישי יהיה מוצפן ומוגן, מה שמבטיח את האבטחה גם מהצד שלכם וגם מהצד שלנו.

מה זה SSL?

SSL (Secure Sockets Layer) הוא פרוטוקול אבטחה מתקדם שמצפין את הנתונים המועברים בין השרת למחשב שלכם. הצפנה זו הופכת את המידע לרצף חסר משמעות של סימנים, אותיות ומספרים שאינו ניתן לפענוח על ידי גורמים בלתי מורשים.

כאשר אתם רואים את סמל המנעול הסגור בתחתית המסך, אתם יכולים להיות בטוחים שהמידע שלכם מועבר בצורה מאובטחת ומוצפנת. בנוסף, פרוטוקול SSL מבצע אימות של כרטיס האשראי מול חברת כרטיסי האשראי, ומאשר את נכונות הפרטים שהוזנו.

המאמצים שלנו באבטחת האתר נועדו להגן עליכם מפני הונאות, לשמור על פרטיותכם ולהבטיח את אמינות העברת המידע.

אבטחת המידע על שרתי המועדון

האתר שלנו מתארח בחוות השרתים המתקדמת של חברת בזק בינלאומי, המוכרת כחוות השרתים המובילה בישראל.

השרתים שלנו מוגנים על ידי חומת אש (Firewall) ואמצעי האבטחה העדכניים והמתקדמים ביותר בשוק. החווה מאובטחת סביב השעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, באמצעות שמירה בכניסה, מערכת ניהול מבנה, ומעקב וידאו במעגל סגור. הכניסה לחווה מתבצעת אך ורק באמצעות כרטיס מגנטי ובאישור שומר הכניסה.

כל הנתונים האישיים שאתם מזינים באתר נשמרים בצורה מוצפנת על גבי שרת מאובטח ונפרד, שאינו נגיש לגולשים אחרים.

אימות פרטי כרטיסי האשראי

בכל רכישה, מתבצע אימות של פרטי כרטיס האשראי מול חברת האשראי, על מנת לוודא את נכונות הפרטים ולהבטיח את תקינות העסקה.

אחריות מצד חברות כרטיסי האשראי

בהתאם לחוק כרטיסי האשראי, במקרה של "שימוש לרעה" בכרטיס – כלומר, שימוש על ידי אדם שאינו מורשה לכך – בעל הכרטיס לא יישא באחריות, והחברה המנפיקה את הכרטיס תחזיר לו את הסכום תוך 30 יום.